اعزام یک ناو هواپیمابر و چند کشتی جنگی آمریکایی به فلوریدا پس از توفان سهمگین ایرما

یک ناو هواپیمابر و چند کشتی نیروی دریایی آمریکا برای کمک به عملیات امداد و نجات در فلوریدا در پی توفان سهمگین اخیر اعزام می‌شوند.

اعزام یک ناو هواپیمابر و چند کشتی جنگی آمریکایی به فلوریدا پس از توفان سهمگین ایرمابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در پی فروکش کردن توفان ایرما در فلوریدا، مقامات آمریکایی امروز از اعزام یک فروند ناو هواپیمابر و چند فروند کشتی نیروی دریایی برای کمک به عملیات امداد و نجات در این ایالت خبر دادند.

ریک اسکات، فرماندار فلوریدا، شب گذشته پیامد‌های توفان را در فلوریدا فاجعه بار توصیف و اعلام کرد: من امیدوارم همه از این فاجعه جان سالم به در برده باشند.

او افزود توفان قایق‌ها را با خود برده است و آب و برق برخی مناطق قطع شده و سیستم فاضلاب از کار افتاده است و مقامات می‌کوشند تا تنها بزرگراهی که جزایر منطقه را به منطقه مرکزی فلوریدا متصل می‌کند، از نخاله‌ها پاکسازی کنند.

این فرماندار آمریکایی تاکید کرد اینکه چه تعداد از افراد در مناطق پرخطر و جزایر کم ارتفاع دستور تخلیه مناطق را نادیده گرفته و در منطقه باقی مانده باشند هنوز مشخص نیست.

اسکات همچنین اعلام کرد نیروی دریایی آمریکا کشتی‌های جنگی یو اس اس آیووا جیما و یو اس اس نیویورک را به همراه ناو هواپیما بر آبراهام لینکلن برای کمک به عملیات جستجو و نجات و دیگر تلاش‌های مربوط به امدادرسانی به توفان‌زدگان به منطقه اعزام کرده است.

انتهای پیام/

اعزام یک ناو هواپیمابر به فلوریدا برای امدادرسانی به توفان‌زدگان فلوریدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
ترامپ برای مقابله با توفان همه گزینه ها رو روی میز گذاشته
آخرین اخبار