ناظم الشریعه:

پاداش فوتسالیست‌ها قبل از اعزام به ترکمنستان پرداخت می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تاج شب گذشته به ما قول داد تا قبل از اعزام به ترکمستان پاداش ملی پوشان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه مراسم بدرقه تیم های فوتسال بانوان و آقایان به مسابقات داخل سالن ترکمنستان گفت: از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تشکر می کنم که پیگیر برگزاری این مراسم بودند. انجام چنین کارهایی در روحیه بازیکنان و کادر فنی تاثیر مثبتی دارد.

او ادامه داد: گروه بندی مسابقات داخل سالن انجام شده است. در گروه ما تاهیتی از اقیانوسه، اردن و قرقیزستان حضور دارند. اردن تیمی تکنیکی است. قرقیزستان نیز به سبک تیم های ازبکستان و قزاقستان بازی می کنند. از تاهیتی نیز شناختی نداریم. ما با سه سبک متفاوت بازی در این رقابت ها روبرو هستیم.

ناظم الشریعه درباره مراسم برترین های فوتسال و اهدای یک سکه به برترین ها افزود: قبول دارم یک سکه کم است اما برگزاری این مراسم نکته ای مثبت است. حضور بزرگان فوتسال در کنار هم یکی از جنبه های مثبت این مراسم بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره زمان پرداخت پاداش فوتسالیست ها خاطر نشان کرد: تاج شب گذشته به ما قول داد تا قبل از اعزام به ترکمستان پاداش ملی پوشان پرداخت شود.

او درباره انتخاب بهترین ها در مراسم برترین های فوتسال گفت: این افراد برگزیدگان سال 95 بودند. اما معتقدم باید سازو کار مشخصی برای این کار ایجاد شود تا میزان ایرادات کاهش یابد.

 انتهای  پیام/

اظهارات ناظم الشریعه قبل از اعزام به ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار