عضو مجلس خبرگان رهبری:

پلیس بهترین اجرا کننده فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی برای حفظ ارزش‌های اسلامی، این نیرو را بهترین اجرا کننده فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توصیف کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در دیدار سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان که همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه شیعیان و پیروان ولایت به وجود افراد مؤمن، انقلابی و ولایتمدار در بین نیروهای نظامی و انتظامی افتخار می‌کنند و این خود نعمت بزرگی است که در عصر حاضر نصیب مردم ایران شده است.

وی با بیان اینکه اجرای معروفات و جلوگیری از منکرات در جامعه اسلامی بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شده است، گفت: پلیس بهترین اجرا کننده فریضه امر به معروف و نهی از منکر است چرا که با زبان، عمل و رفتار خود مردم را به سمت رعایت قوانین اسلام در جامعه فرا می‌خواند.

امام جمعه موقت اصفهان عنوان داشت: نیروی انتظامی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یک سری ابتکاراتی داشته که بسیار قابل توجه است و بایستی دستگاه‌های دیگر از این سازمان الگو بگیرند.

آیت‌الله مهدوی بر حمایت و پشتیبانی علما و روحانیون از طرح‌ها و مأموریت‌های اثر گذار نیروی انتظامی، در راستای برقراری هرچه بیشتر امنیت جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره بیشترین ارتباط و تعامل را با حوزه علمیه و مجموعه علما داشته که امیدواریم این همکاری‌ها بیشتر و بهتر ادامه داشته باشد.

سردار معصوم بیگی نیز در این دیدار با تبریک عید سعید غدیر خم، خدمتگزاری برای مردم شریف، شهیدپرور، ولایت مدار، عالم پرور و فرهنگ‌پرور اصفهان را افتخاری بزرگ برای مسئولان، به ویژه مسئولان نیروی انتظامی دانست و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی رابطه نیروی انتظامی و علمای دین بسیار خوب است و همین موضوع باعث شده تا این نیرو بتواند در اجرای مأموریت‌های خود با موفقیت عمل کند.

وی از علما و روحانیون به عنوان چراغ راهنما و هدایت‌گر جامعه نام برد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد هرچه بهتر فضای دینی و معنوی در مجموعه خود که در حکم انتصاب فرمانده ناجا از سوی مقام معظم رهبری به آن تاکید شده بود، نیازمند راهنمایی و هدایت عالمان دینی است تا بتواند به این فرمایش معظم اله جامه عمل بپوشاند.

معصوم بیگی ارتباط با علما و روحانیت را در دستور کار همیشگی نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: معتقد هستیم اگر ارتباط ما و ملت با علما و روحانیون قطع شود حتماً دچار افول خواهیم شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۰:۰۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
من امر به معروف کردم کتک خوردم نمازم دیر شد پلیس هم اومد اصلا محل نداد طرف اون کسی که منو زد گرفت و رفت کلانتری هم که پیگیر شدم از اون بدتر بوده