جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

بازدید جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کالاهای قاچاق مکشوفه

درویشی گفت:رصد شبانه روزی طی یک هفته گذشته که درمحورهای مواصلاتی استان صورت گرفت،منجر به توقیف حدود 20میلیارد ریال کالای قاچاق شد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛سرهنگ صیاد درویشی، جانشین فرماندهی انتظامی قم و رییس کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم ،از کالاهای قاچاق مکشوفه در محورهای مواصلاتی طی یک هفته گذشته استان قم بازدید کرد.

درویشی گفت: در طی یک هفته گذشته با تلاش های شبانه روزی در بخش های اطلاعاتی و امنیتی قرارگاه مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان قم در محورهای مواصلاتی صورت گرفت که منجر به شناسایی و توقیف حدود 20میلیارد ریال کالای قاچاق شد .

وی افزود : این کشفیات در 3کامیون کالای قاچاق اعم از وسایل ورزشی و اسکیت به ارزش 7میلیارد ریال ،لوازم ریز خانگی به ارزش 5 میلیارد ریال و 10تن لوازم التحریر به ارزش 7 میلیارد ریال می باشد و مابقی از دیگر اجناس قاچاق است. همچنین در این رابطه 7 متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی گردید.

جانشین فرماندهی انتظامی قم عنوان کرد: محورهای ورودی و خروجی استان قم به صورت شبانه روزی توسط نیروهای انتظامی در بخش های مختلف رصد میشود.

رئیس کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همچنین خاطرنشان کرد : در 24 ساعت گذشته یک دستگاه وانت که از محورهای مواصلاتی جنوب وارد استان شده و قصد خروج از استان را داشت شناسایی و توقیف گردید که در بازرسی از آن 223 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و توقیف شد و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

انتهای پیام/ح

3کامیون کالای قاچاق کشف و 7متهم  دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار