با حضور خانواده شهید حججی انجام می‌شود

رونمایی از ضریح امامزاده‌ای که 30 امین جد رهبر کبیر انقلاب است

آیین بهره‌برداری از ضریح‌های امامزاده ابو محمدقاسم ابن حمزه ابن موسی ابن جعفر (ع) با دعوت امام‌جمعه شهر ایمانشهر وهم چنین نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی امروز (20 شهریور) با حضور خانواده شهید حججی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد کیانی  اظهار داشت: از حدود دو سال پیش عملیات بازسازی امامزاده ابو محمدقاسم ابن حمزه ابن موسی ابن جعفر (ع) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا ساختن یک شبستان و محلی برای برگزاری نماز جماعت و مراسمات مذهبی مورد تأکید بود؛ همچنین ساختن مهمانسرا و ضریح‌های مطهر که همزمان با ولادت امام کاظم (ع) پرده‌برداری و این روز به‌عنوان روز زیارتی این امامزادگان ثبت خواهد شد.

آیین بهره‌برداری از ضریح‌های این امامزاده با دعوت امام‌جمعه شهر ایمانشهر وهم چنین نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی امروز (20 شهریور) با حضور خانواده شهید حججی برگزار می‌شود.

 امامزاده ابو محمدقاسم ابن حمزه ابن موسی ابن جعفر (ع) سیدی جلیل و متمسک به روش آبا و اجداد طاهرش (ع) بوده و با یک واسطه یعنی پدر بزرگوارشان حضرت حمزه (ع) که مدفون در شهر ری هستند به امام موسی کاظم (ع) می‌رسد.

از موضوعاتی که درباره حضرت قاسم(ع) می‌توان بدان اشاره کرد،این است که شجره‌نامه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  باواسطه 31نسل به این حضرت می‌رسد و به‌واسطه ایشان اعتبار دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.