سنندج نيازمند برندسازي فرهنگي است

عضو کمیسیون فرهنگی شوراي اسلامي شهر سنندج گفت: غناي فرهنگي استان كردستان شايسته حفاظت و معرفي بيشتر و برندسازي فرهنگي است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدانور رشیدی عضو کمیسیون فرهنگی شوراي شهر سنندج در دیدار از غرفه مطبوعات و رسانه‌های کردستان در حاشیه برگزاری شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران، گفت: کردستان سرشار از استعدادهای ناب فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است و آداب، سنن و رسوم این دیار زبانزد جهانیان است.

وی افزود: رسانه‌ها با قدرت شگرف خود در جامعه می‌توانند نقش ویژه‌ای در معرفی و حراست از مبانی هویتی، فرهنگی و هنری کردستان داشته باشند و امیدواریم اصحاب رسانه در این مسیر یاری‌گر نهادهایی مردمی همچون شورا و شهرداری باشند.

رشیدی افزود: کردستان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در عرصه فرهنگ و هنر است و همانطور که امروز ایرانیان و جهانیان مریوان را با یک پیوست و برند فرهنگی به نام جشنواره تئاتر خیابانی می‌شناسند باید سنندج نیز با یک برند فرهنگی شناخته شود.

وی بیان کرد: برگزاری شب فرهنگی کردستان با حمایت و همراهی استانداری، جامعه کردهای مقیم مرکز، انجمن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تجربه موفقی برای شورا و شهرداری سنندج به شمار می‌آید که باید در ایّام مختلف از این تجربه کار گروهی و بهره‌مندی از نظرات نخبگان و تشکل‌های تخصصی به نحو احسن بهره گرفته شود.

انتهای پیام/ م ح

برگزاری شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.