شکایت مالک قدیمی از هیات واگذاری تیم نفت تهران

مالک قدیمی تیم نفت تهران از هیئت واگذاری این باشگاه برای قرارداد با شرکت جدید شکایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین قدوسی سخنگوی مالک قبلی نفت در گفت و گو با رادیو  پیرامون واگذاری این باشگاه به شرکت مالک جدید اظهار کرد: متاسفانه هئیت واگذاری وزارت نفت بدون هیچ حرفی باشگاه نفت را به شرکت دیگری فروخته است. تخلف آشکاری صورت گرفته و هیئت واگذاری وزارت نفت که باشگاه را با امضای عماد حسینی و قنبرزاده به مالک قبلی فروخته بودند، اکنون با امضای تاجیک به شرکت جدیدی فروخته اند. در اینجا فروش مال غیر رخ داده و مالک قدیمی نیز شکایت کیفری مطرح کرده و احقاق حق خواهد کرد.


قدوسی درباره عمل کردن شرکت متبوعش به توافقات فی ما بین بیان کرد: در وزارت ورزش و جوانان استان تهران جلسه ای با حضور رضا گل محمدی، قنبرزاده و آل اسحاق تشکیل شد و در آنجا تصمیم گرفته شد که ما به تیم نفت پرداختی داشته باشیم و مشکل مالیاتی را حل شود تا انتقال رسمی صورت پذیرد. همین اتفاق افتاد و مالک قدیم ۱۰ درصد به تیم پرداخت کرد و به اداره دارایی چک داد. رضا گل محمدی نیز نامه ای نوشت مبنی بر اینکه ما به تعهداتمان عمل کرده ایم و انتقال رسمی بلامانع است. ولی به یک باره هئیت واگذاری وزارت نفت شروط جدیدی مطرح کرد. قرارداد حَکَم دارد ولی بدون نظر حَکَم این واگذاری صورت گرفته است.


قدوسی ادامه داد: گفته شده است که ۱۲۰ میلیون تومان از طرف مالک جدید به عنوان حامی مالی به مالک قدیم پرداخت شده است که کذب محض است. در مقطعی، یکی از نمایندگان مالک جدید برای حامیان مالی تیم نفت آمد که توافقی صورت نگرفت. اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد که باورش سخت است. مالک قدیم۱۰ میلیارد هزینه کرده است و صاحب شرکت هم تیم و هم حقش را می خواهد.

انتهای پیام/

تعیین تکلیف وضعیت تیم نفت تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار