رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ملاير؛

برپايي نمايشگاه كتاب در ملاير

نمایشگاه کتاب به مدت یک ماه در ملایر برگزار می شود.

برپايي نمايشگاه كتاب در ملايربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جمالی‌زاده ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ملاير بیان کرد: اين نمايشگاه دربرگیرنده ۱۵ هزار جلد كتاب در قالب ۳۰۰۰ عنوان با موضوعاتی از قبیل ادبي، کامپیوتر، تاريخي، مذهبي، روانشناسي، رمان، علوم‌اجتماعي، هنر، آشپزي، كودك و نوجوان است و خريداران مي‌توانند از تخفيف ۵۰ درصدي آن برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمايشگاه تا ۱۶ مهرماه ۹۶ صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به كتابخانه علامه مجلسی(ره) واقع در میدان دکتر بابک مراجعه کنند.

جمالی‌زاده در ادامه به گشایش نمایشگاهی از آثار طراحی و نقاشی هنرمند ملایری در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مذکور، نخستین نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرمند جوان مریم رضایی محسوب می‌شود و کارهای ارائه شده در آن، شامل تصاویری از چهره، منظره، حیوانات و مینیاتور است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تعداد ۲۵ اثر که با تکنیک مداد رنگی، اکولین، پاستل، ماژیک، مرکب، مداد B۶ ، چاپ سیلک، کُنته سفید، اِسکراچ بُرد، قهوه، تِرا نقطه و رنگ روغن کار شده، در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

رئیس اداره ارشاد نهاوند عنوان کرد: تنوع موضوعی آثار نقاشی این هنرمند و رنگ‌های درخشان و حس‌گرای آنها، به بازدیدکنندگان و دیگر هنرمندان علاقمند، فرصت تبادل فکر و دیدن کارهای جدید را می‌دهد تا درباره ترکیب رنگ در نقش‌ها با دیگر آثاری که تا کنون از هنرمندان نقاشی دیده‌اند، مقایسه‌ای در آثار هنری داشته باشند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا ۲۳ شهریور و همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ در شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم(عج)، مجتمع فرهنگی وهنری برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ص

برگزاری نمایشگاه کتاب در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.