فرماندار آران و بیدگل:

نرخ بیکاری در آران و بیدگل کمتر از ۶ درصد است

فرماندار آران و بیدگل گفت: نرخ بیکاری این شهرستان کمتر از ۶ درصد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل معینی نژاد  با بیان این مطلب، اظهار داشت: این شهرستان با این میزان پایین بیکاری یکی از شهرستان های موفق در بهره گیری از سرمایه های بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال بوده است.

وی ابراز داشت: شهرستان ما ظرفیت های خوبی دارد و هنر ما جذب سرمایه گذاری برای شکوفایی این ظرفیت هاست بنابراین سرمایه ها نباید در فرآیندهای اداری گرفتار شود.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر این که باید در دولت دوازدهم مبارزه اقتصادی جدی دنبال شود، تصریح کرد: دولت مصمم است با آسیب شناسی چهار سال گذشته، به مردم خدمت کند.

وی با تاکید بر این که همه باید برای افزایش تولید و اشتغال تلاش کنیم، تاکید کرد: شهرستان ما ظرفیت های خوبی دارد و هنر ما جذب سرمایه گذاری برای شکوفایی این ظرفیت هاست، سرمایه ها نباید در فرآیندهای اداری گرفتار شود.

معینی نژاد عنوان کرد: امسال ۴۵ طرح عمرانی با اعتباری نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی بودجه های دولتی را برای تامین نیازهای شهرستان ناکافی خواند و اظهار کرد: باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود، زیرا اعتبارات دولتی کافی نیست.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه از حضور کمرنگ برخی ادارات در جلسات شورای اداری گلایه کرد و ادامه داد: ارزشیابی ادارات تصویب و ابلاغ شده است که امیدواریم با اعمال آن تحرک خوبی در بین ادارات ایجاد شود.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.