حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جزئیات پلمپ مدرسه ایرانی در شارجه امارات

معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: مشکلات سیاسی باعث تعطیلی مدرسه ایرانی در شهر شارجه کشور امارات شده است.

جزئیات پلمپ مدرسه ایرانی در شارجه اماراتسید علی حسینی معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت تعطیلی مجتمع آموزشی در شارجه امارات عنوان کرد: با توجه به اینکه مجوز فعالیت از طرف دولت امارات باطل شده است فعلا با تعطیلی این مدرسه مواجه هستیم.

وی افزود: از یک هزار و 500 دانش آموز این مجتمع آموزشی، نزدیک به یک هزار نفر آن ایرانی بوده که از نظر ادامه تحصیل مشکلی نداشته اند، تدابیری اتخاذ شده تا این ثبت نام این دانش آموزان در مدارس اطراف  انجام شود و حتی برای شهریه مدارس غیردولتی اطراف تخفیفاتی برای دانش آموزان این مدرسه در نظر گرفته شده است.

معاون امور بین الملل ومدارس خارج از کشور گفت: برای سهولت در ثبت نام و تحصیل دانش آموزان، یک شیفت به مدارس دبی اضافه کردیم تا با محدویت مواجه نباشیم ؛ اظهاراتی مبنی بر ترک تحصیل دانش آموزان ایرانی این مدرسه صحت ندارد.

حسینی در مورد علت این تعطیلی اظهار کرد: مشکلات سیاسی باعث پیدایش این گرفتاری و تعطیلی مدرسه شده است؛ در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم تا برای فعالیت این مدرسه که از سوی امارات مجوز آن لغو شده، راه حلی پیدا کنیم البته روابط سیاسی 2 کشور نیز چندان مناسب نبوده تا حدی که اکنون ایران در امارات سفیری ندارد.

وی در خصوص تامین نیروی انسانی یادآور شد: از معلمان اعزامی سال های گذشته به امارات برای آموزش دانش آموزان استفاده خواهد شد و مشکلی از نظر تحصیل دانش آموزان نخواهیم داشت.

 انتهای پیام/

اما و اگر های جزئیات پلمپ مدرسه ایرانی در شارجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
دانش آموزان اینجا دارن هرکدوم سالی 7هزار درهم بخوری برای سرویس میدن ومجبور 5 صبح باسرویس برن تا 7صبح برسن
United Arab Emirates
علی
۱۳:۲۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
من از دانش اموزای این مدرسه ام
و این دروغه که دانش اموزان در دبی سازماندهی شدن و خواستن با گفتن این جمله کار خودشون رو راحت کنن
متاسفانه ما الان بلاتکلیفیم و هیچکس پیگیر موضوع نیست
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
تف بهروحتون
آخرین اخبار