شجاع‌پوریان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

نجفی برنامه‌ام را برای معاونت شهرداری تهران بررسی کرده است

یک فعال اصلاح طلب گفت:آقای نجفی از بین گزینه‌های مختلف معرفی شده برای معاونت شهرداری تهران، برنامه بنده را مطالعه کرده است.

ش"ولی الله شجاع پوریان" در گفت‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره تغییرات  در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: با بررسی ایرادات، اشکالات و انتقاداتی که  در شورای عالی در دوره گذشته بود برخی فکر می‌کنند در انتخاب لیست امید مجلس و شورا می‌توانستیم جامع‌تر عمل کرده و خروجی بهتری به جامعه معرفی کنیم.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: شورا به لحاظ پوشش اعضا کامل‌تر شده است و پیشنهاد ما این است به جای اینکه شورا به شخصیت‌های حقیقی متکی باشد بیشتر بر نقش احزاب تکیه داشته باشد.

شجاع پوریان تاکید کرد: باید سازوکاری اندیشیده شود که برخی از تصمیم‌گیری‌هایمان به روزهای منتهی به انتخابات موکول نشود  تا بتوانیم قبل از آن لیست‌هایمان را بررسی کنیم.

وی درباره عملکرد شورای عالی اصلاح طلبان و ریاست عارف گفت: شورای عالی و آقای عارف در فضای ایده آلی تصمیم نگرفتند زیرا در انتخابات مجلس غالب نفراتی که در سابقه اصلاح طلبی آنها شک و تردیدی نبود و نفرات اول جریان اصلاح طلبی بودند رد صلاحیت شدند. 

شجاع پوریان بیان داشت: باید محدودیت ها را دید و براساس آن قضاوت کرد. کاستی ها در عملکرد لیست امید در مجلس معطوف به شرایط مسدودی بوده که این لیست بسته شده است.

 وی درباره پیشنهاد معاونت شهرداری تهران توسط آقای نجفی خاطر نشان کرد: آقای نجفی در حال مطالعه برنامه همکاران در معاونت شهرداری تهران است و  از بین گزینه‌های مختلف معرفی شده برنامه بنده را دیده است. در حقیقت حق شهردار است که از میان گزینه های مختلف فردی که با برنامه‌هایش هماهنگ‎‌تر است را به عنوان معاون انتخاب کند.

انتهای پیام/

 شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بر احزاب متکی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار