فرمانده انتظامی استان سمنان;

رشد ۱۲ درصدی تماس مردم استان سمنان با پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تماس مردم این استان با پلیس ۱۲درصد رشد داشت گفت : ۶۹ درصد این تماس ها منجر به انجام عملیات شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان  از رشد ۱۲ درصدی تماس مردم استان سمنان با پلیس خبر داد و گفت : اعتمادسازی، جلب رضایت مردم و امکان دسترسی سریع با پلیس ۱۱۰ به نماد مشارکت عمومی در امنیت تبدیل شده است.

 

وی با بیان این که راه اندازی این مرکز در بدنه ناجا راه را برای تحقق رویکرد جامعه محوری پلیس هموار کرد، افزود: ۶۹ درصد مجموع تماس های مردم استان با پلیس منجر به عملیات و حضور پلیس شده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه بررسی دقیق نحوه پاسخگویی کاربران این مرکز به تماس های مردمی، ارتقاء خدمات دهی ۱۱۰ را با جدیت پیگیری و دنبال می کنیم، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۱۲۴ هزار تماس با این پلیس برقرار شده است.

 

قاسمی ادامه داد: ۲۹ درصد تماس ها نیز شامل درخواست راهنمایی و مشاوره از پلیس می شود که این افزایش نشان از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای ماموریت های انتظامی و برخورد با جرایم حکایت دارد.

 

وی بر پرهیز از برقراری هر گونه تماس غیرضروری شهروندان با ۱۱۰ تاکید و تصریح کرد: انتظار می رود شهروندان از برقراری این گونه تماس ها که نیاز آنی و فوریتی به حضور پلیس نیست خودداری کنند چرا که ممکن است در همان زمان، شهروندی در یک مکان دیگر نیازمند حضور به موقع پلیس برای پیشگیری از وقوع حادثه و یا جرمی باشد.

 

قاسمی یادآور شد: علاوه بر شماره تلفن ۱۱۰ عموم مردم می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰ هرگونه پیشنهاد و اطلاعات، اخبار و گزارش های خود را با پلیس درمیان قرار دهند.


انتهای پیام / ه


رشد تماس مردم استان سمنان با پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار