خانه پدری دومین اقامتگاه بوم گردی دامغان

دومین اقامتگاه بوم گردی شهرستان دامغان با عنوان اقامتگاه " خانه پدری" آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معصومه داودیان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان گفت : دومین اقامتگاه بوم گردی شهرستان دامغان در روستای حسین آباد حاج علی نقی در کیلومتر هشت دامغان به شاهرود آغاز به کار کرده است.


وی گفت: این مرکز در حال حاضر ظرفیت پذیرش 40 نفر را دارد که در آینده نزدیک این ظرفیت افزایش می یابد.


داودیان افزود: این مرکز دارای امکانات رفاهی متعدد از جمله بیش از 15 دوچرخه برای بازدید از روستا، امکان برگزاری مسابقه دارت،طناب کشی ،طناب زنی، زمین والیبال، اینترنت و ... است و در آن غذاهای بومی محلی نیز به گردشگران ارائه می شود.


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان با بیان اینکه تمامی فضای این مرکز با وسایل مردم شناسی تزئین شده است، گفت: در آینده نزدیک امکان شتر سواری نیز در این اقامتگاه فراهم می شود.


گفتنی است ، استان سمنان دارای 69 مرکز اقامتی شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 37 اقامتگاه بوم گردی، هفت خانه مسافر، یک هتل و پنج مجتمع اقامتی ، محوطه و مجموعه گردشگری است.


این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران است و ظرفیت اقامتی رسمی در استان سمنان بیش از 2 هزار نفر شب است.


انتهای پیام / ه


آغاز به کار دومین اقامتگاه بوم گردی  در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.