ثبت بیش از یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۳۵۰ هزار تردد در تعطیلات عید غدیرخم در اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در دو روز گذشته با آغاز موج تعطیلات عید غدیرخم یک میلیون و 350 هزار تردد در محورهای اردبیل به ثبت رسیده است و شاهد حضور گردشگران بسیاری در شهرستان‌ها و مرکز استان بودیم.

وی با اشاره به این که استان اردبیل دارای قابلیت‌های مختلفی در بخش گردشگری همراه با آب و هوای مطبوع است، افزود: مسافران و گردشگران نیز اردبیل را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند که به همین دلیل شاهد ترافیک در محورهای مواصلاتی هستیم که امیدواریم بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی برای مسافران داشته باشیم.

رحمتی گفت: با اتمام تعطیلات عید غدیرخم بسیاری از مسافران و گردشگران به خانه‌هایشان بازمی‌گردند که امیدواریم رعایت قوانین و نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی مبنای کار رانندگان قرار بگیرد تا شاهد سفر خوشی برای مسافران و گردشگران باشیم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما تامین سلامتی جان و مال افراد است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و انتظار ما از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه نیز این است که این موضوع را به طور همه‌جانبه مورد توجه قرار دهند و اهتمام و جدیت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

ثبت تردد در 2 روز تعطیلات عید غدیر خم در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.