فرمانده انتظامی شهرستان لنجان:

توقیف اتوبوس مسافربری حامل کالاهای قاچاق میلیاردی در محور زرین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: ماموران پلیس آگاهی لنجان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور زرین‌شهر محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ غلامرضا افشاری اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان حین اجرای طرح ایست و کنترل خوردوهای عبوری از محور زرین‌شهر به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود حامل مقدار 140 کیلوگرم مغز بادام، یک دستگاه کولر گازی، 2 هزار و 400 عدد برچسب صفحه نمایش گوشی تلفن همراه، 6 دستگاه مانیتور کامپیوتر، 14 عدد پایه مانیتور، 4 دستگاه کیس کامپیوتر، 21 جفت کفش، 5 کیلو پودر شربت خوارکی، 8 کیلو چای ، 230 ثوب پوشاک، 3 دستگاه گوشی موبایل، 3 دستگاه لپ تاپ و 170قلم تجهیزات پزشکی خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به اینکه راننده خودرو مدارک مثبته گمرکی را ارائه نداد، بیان کرد: کالاهای کشف شده که توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 400 میلیون ریال ارزش گذاری شده  است توقیف و به اداره گمرک تحویل داده شد.

وی اظهار داشت: در این رابطه راننده اتوبوس دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

افشاری با اشاره به اینکه هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد، نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

 

توقیف کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار