قدردانی از برترین‌های جشنواره تئاتر گیلان

در مراسمی از برترین‌های بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر گیلان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: با رأی هیئت داوران جشنواره در بخش کارگردانی بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر گیلان، محمد احمدزاده برای نمایش "پلکان" اول، وحید درویشی با نمایش "روایت یک مرگ در خانواده" دوم، و مصطفی غلامی با نمایش "رقص روی یک پا" به همراه کیوان خسرو مرادی نمایش "بر پیکری نبردی رو به خاموشی" سوم شدند.

وی افزود: برگزیدگان بخش نویسندگی با رای هیات داوران کیوان خسرو مرادی برای نمایش "بر پیکری نبردی رو به خاموشی" و وحید درویشی برای نمایش "روایت یک مرگ در خانواده" بودند و در بخش جانبی از نمایش "تلخون" به کارگردانی سیامک حسن زاده نیز تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر گیلان در بخش بهترین بازیگری مرد، کسری عقلی مقدم برای نمایش "پلکان" به عنوان نفر اول، کیوان خسرو مرادی برای نمایش "بر پیکری نبردی  رو به خاموشی" همینطور محمد رسائلی برای نمایش "پانما" نفرات دوم، و رضا آقاجانی برای نمایش "پلکان" و ارشد امیر اسکندری برای نمایش "رقص روی یک پا" به عنوان نفرات سوم معرفی شدند.

فیروز فاضلی با اشاره به اینکه همچنین از عرفان امین و پویا ییلاقی برای نمایش "گوهر" در این بخش تقدیر شدند اظهار داشت: هیات داوران در بخش بهترین بازیگری زن مرجان موسی نژاد را برای نمایش "روایت یک مرگ در خانواده" به عنوان نفر اول، ساراحبیب پناه برای نمایش "گوهر" و مهرنوش ثابت نیا برای نمایش "آشویتس زنان" به عنوان نفرات دوم، و صفورا حامی و آیدا مرادی را برای نمایش "گوهر" به عنوان نفرات سوم انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه از نیلوفر بحری برای نمایش "آشویتس زنان" نیز تقدیر شد گفت: در بخش موسیقی، از رضا کرمی برای نمایش «روایت یک مرگ در خانواده» تقدیر شد و آرش انتظامی برای نمایش "آشویتس زنان" به عنوان برگزیده این بخش معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: همچنین در بخش طراحی صحنه ضمن تقدیر از مصطفی غلامی برای نمایش "رقص روی یک پا"، هیات داوران وحید تقی زاده را برای نمایش ج  به عنوان برگزیده این بخش انتخاب کردند.

فیروز فاضلی تصریح کرد: در بخش طراحی لباس نیز از محمد احمدزاده برای نمایش "پلکان" تقدیر شد و هیات داوران به حبیبه باقرزاده برای نمایش "گوهر" به عنوان برگزیده بخش طراحی لباس رای دادند.

 

انتهای پیام/ع
 

تجلیل از برترین‌های بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.