قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دانش‌آموزان افغانستانی شهریه نمی‌دهند

معاون اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: هیچ‌گونه وجهی را تحت‌عنوان شهریه‌ی اتباع خارجی از دانش‌آموزان افغانستانی که در مدارس دولتی ثبت‌نام می‌کنند، دریافت نمی‌کنیم.

دانش‌آموزان افغانی شهریه نمی‌دهندمیترا قدیمی معاون اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت‌نام دانش آموزان افغانستانی در مدارس ایران اظهار داشت: از سال گذشته هیچ‌گونه وجهی را تحت عنوان شهریه‌ی اتباع خارجی از دانش آموزان افغانستانی که در مدارس دولتی ثبت نام می‌کنیم، دریافت نمی‌کنیم اما این موشوع به این معنا نیست که این اتباع نمی‌توانند به صورت اختیاری به مدارس خودیاری داشته باشند.

معاون اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری تهران با بیان اینکه سه سال است که به دستور مقام معظم رهبری اتباع افغانستانی سازماندهی و در مدارس ثبت نام می‌شوند، افزود: امسال سومین سالی است که اتباع غیرقانونی در دوره‌ی زمانی مشخص با مراجعه به مراکز آموزشی برای تحصیل، بدون پرداخت هیچگونه وجهی ثبت نام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اتباع غیرقانونی در آن زمان مقرر برای دریافت برگه‌های آموزش، مراجعه نکنند ما هیچگونه تعهدی نسبت به آن‌ها نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار