برگزاری جلسه هماهنگی اجلاس زنان کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی برنامه‌های اجلاسیه زنان کنگره ۱۲ هزار شهید استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ شهلا تاجفر مدیر کل امور زنان وخانواده استانداری در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجلاسیه زنان کنگره ۱۲ هزار شهید استان که پیش از ظهر امروز در استانداری برگزار شد، گفت:: کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی نیمه اول آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود که اجلاسیه زنان یکی از ۵ اجلاسیه جانبی برنامه ریزی شده برای این کنگره است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با تاکید بر به کار بستن همت همه جانبه برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره اظهار داشت: همه در قبال شهدا مسئولیم و باید برای برگزاری این کنگره ملی که نمودی از ارزش‌های انقلابی است تلاش کنیم.

وی یکی از اهداف برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید و اجلاسیه‌های جانبی آن را تولید و توزیع آثار فرهنگی مربوط به شهدا عنوان کرد و افزود: در این راستا هنرمندان و رسانه‌ها نقش خطیری را برای آگاه سازی اقشار مختلف جامعه بر عهده دارند.

در ادامه این جلسه در خصوص برنامه‌های اجلاسیه زنان کنگره ۱۲ هزار شهید بحث و برای هر چه بهتر برگزاری این برنامه‌ها تبادل نظر شد.

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های زنان شهیده استان در چهار شهرستان سلماس، ارومیه، مهاباد و سردشت، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، تالیف و چاپ کتاب همسران شهدا، آلبوم شهدای زنان استان، برگزاری جشنواره‌های ورزشی از جمله برنامه‌های اجلاسیه زنان کنگره ۱۲ هزار شهید استان است.

گفتنی است در آذربایجان غربی تا کنون ۶۹۹ زن شهیده شناسایی شده است.

 انتهای پیام/ح

5 اجلاسیه جانبی  درکنار کنگره 12هزار شهید آذربایجان غربی  برگزارمی شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.