کاهش قدرت خرید مردم یکی از عوامل رکود بازار است

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه گفت: زمانی بازار شهریور و بازگشایی مدارس به اندازه بازار شب عید شلوغ بود، اما اکنون ساعتی یک مشتری هم وارد مغازه‌ها نمی‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین بیات عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه رکود مربوط به صنف خاصی نیست و در تمام بازار وجود دارد، یادآوری کرد: رکود در واحدهای عرضه کیف و کفش، پوشاک، مانتو و شلوار و لوازم تحریر که بازارهای اصلی بازگشایی مدارس هستند بیشتر خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: فروشندگان سود قانونی را حتی از 20 درصد به 10 درصدکاهش می‌دهند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند در چنین شرایطی دیگر بازار نیازی به بازرسی و فروش فوق‌العاده ندارد و همه چیز بر اساس رقابت پیش می‌رود.

بیات کاهش قدرت خرید مردم و  تعدادبالای واحدهای صنفی در سطح شهر از دلایل رکود عنوان کرد و افزود:اکنون فقط در حوزه تریکو و پوشاک 1500 واحد مجاز داریم و باید 300 تا 400 واحد در صنف لباس فروشان را نیز به آن اضافه کرد، در حالیکه در شهری با جمعیت کرمانشاه تعداد واحدهای صنف تریکو و پوشاک و لباس فروشی باید حدود 400 تا 500 واحد باشد.

 

انتهای پیام/ز

کسادی بازار بازگشایی مدارس در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.