جامعه اسلامی نیازمند ولایت و رهبری است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: بزرگترین نعمت برای ما نعمت امامت است و جامعه اسلامی بدون رهبر نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام  اسماعیل بلوچ زاده صبح امروز در مراسمی به مناسبت سالروز میلاد باسعادت دهمین پیشوای مسلمین در جمع قضات و کارمندان دادگستری راور با پرداختن به مسئله غدیر این واقعه را یک رویداد بزرگ تاریخی و نقطه عطفی در دنیای اسلام دانست.

وی افزود :اقدام آشکار پیامبر اکرم (ص) در واقعه غدیر و انتخاب مولا علی (ع) به عنوان جانشین ، راه انکار را بر تمامی دشمنان و مخالفان اسلام بست و حجت را بر همگان تمام نمود.

وی با اشاره به ایات و احادیث وارده در خصوص مسئله امامت گفت: در زندگی اجتماعی اختلافات و نزاعهای بسیاری وجود دارد و بر همین اساس همیشه باید یک محور و فصل الخطاب باشد و در زمان غیبت امام معصوم (ع) این محوریت با ولی فقیه است.

وی افزود : انتخاب جانشین آخرین واجبی بود که پیامبر (ص) در اخرین روزهای حیات خود و در حجه الوداع انجام دادو در واقع این یک دستور از سوی خداوند بود که در صورت عدم انجام؛ رسالت ناتمام می ماند.

دادستان عمومی و انقلاب راور گفت :تمسک به ولایت مولا علی (ع) وسیله خوشبختی و سعادت است و دشمنی باآن بدبختی به همراه دارد
بلوچ زاده با بر شمردن خصوصیات شیعه گفت: از نشانه های بارز شیعیان دوستی و محبت نسبت به یکدیگر است و به خاطر ولایت و دوستی اهل بیت(ع) با هم انس و الفت دارند و دیگر اینکه جان و مال خود را در راه ولایت بذل می نمایند.

انتهای پیام/ی

بزرگترین نعمت ما نعمت امامت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.