برگزاری شب‌های فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری شب‌های فرهنگی کردستان به مدت دو شب در برج میلاد تهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرکوت نجفی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین با هدف شناساندن فرهنگ بومی و جاذبه‌های گردشگری استان کردستان و همچنین جذب گردشگر، برگزاری شب‌های فرهنگی کردستان را در تهران برنامه‌ریزی کرده است.

وی از برگزاری شب‌های فرهنگی کردستان خبر داد و افزود: این برنامه فرهنگی از امروزیکشنبه(19 شهریور) و به مدت دو شب 19 و 20 شهریورماه سال‌جاری  و از ساعت 18 الی 23 در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نجفی بیان کرد: در مراسم شب‌های فرهنگی کردستان آیتم‌هایی نظیر پخش موسیقی محلی، موسیقی کلاسیک، مداحی، تئاتر خیابانی با رویکرد آیینی و سنتی، پخش تیزر و فیلم‌کوتاه کردستان‌شناسی، پخش مستند جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی استان، برپایی غرفه صنایع دستی و غذاهای سنتی، هه‌لپرکی، برگزاری مسابقه و برپایی غرفه سوغات استان کردستان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی از جاذبه‌های گردشگری و مناظر زیبای کردستان، برپایی غرفه مطبوعات استان کردستان و همچنین تجلیل از خانواده معظم شهداء را از دیگر برنامه‌های این رویداد مهم فرهنگی برشمرد.

نجفی با بیان اینکه حضور در مراسم شب‌های فرهنگی کردستان برای عمومی مردم رایگان است، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری بهتر این مراسم فرهنگی بتوانیم جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی استان را به بهترین نحو ممکن به تمامی هموطنان عزیز معرفی کنیم.

انتهای پیام/م

شب‌های فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.