دلیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

کالاهای قاچاق به بازار مصرف، باز نمی‌گردند

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: به دلیل حمایت از تولید داخل راغب نیستیم، کالا‌های قاچاق به چرخه بازار باز گردند.

امین دلیری رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی  در گفتگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اینکه کالا‌های قاچاق تحویلی به سازمان پس از مدتی به چرخه بازار مصرف باز می‌گردد، سخنان نادرستی بوده، چرا که از تیرماه سال ۹۴، در بخشنامه‌ای فقط کالا‌های فاسدشدنی که به ظن قاچاق بوده ، با حکم قاضی فروخته می‌شود.

دلیری در ادامه افزود: به دلیل حمایت از تولید داخل، راغب نیستیم کالاهای قاچاق به چرخه بازگردد و یک درصد از اظهارات گفته شده نیز صحت ندارد.

وی در خصوص دپو شدن کالا‌های قاچاق در انبار‌های سازمان و عدم تعیین تکلیف آنها، گفت: ۸۰ درصد کالا‌ها دپو می‌شود که باید به شرط صادرات به خارج از کشور رفته و یا اینکه دستور امحای قطعی آنها صادر شده باشد.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یادآور شد: یکی از دلایل بلاتکلیف ماندن برخی کالا‌ها، طولانی شدن فرآیند صدور رأی قطعی بوده، زیرا پس از تعیین رأی بدوی، مراحل تجدیدنظر صورت گرفته و زمان رأی قطعی افزایش می‌یابد، بنابراین نیازی به اصلاح این بخش نیست.

انتهای پیام/

عرضه مجدد کالا‌های قاچاق به بازار رد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
دوستان من تولیددرایران گران است وقتی یک شلوارلی دربازارتهران ۷۰عمده درترکیه ۲۵هیچ کسی دنبال شلوارایرانی نمی ایدبجای مبارزه بایدواردات راساماندهی کنیم چه اشکالی دارد
آخرین اخبار