توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهلت ثبت‌نام کاردانی فنی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مشاور سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان‌ دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره‌های کاردانی فنی‌ تا چهارشنبه‌ تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام کاردانی فنی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شدحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌و‌گو با حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی مبنی بر تقاضای برخی از مراکز و واحدهای علمی کاربردی‌ برای فراهم نمودن امکان ثبت‌نام از داوطلبانی‌ که برای پذیرش در دوره کاردانی فنی‌ و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام‌ آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی‌ برای سال 96 در تاریخ مقرر (7 مرداد 96 لغایت‌ 28 مرداد 96 ) موفق به ثبت‌نام نشده مقرر گردیده‌ مهلت جدیدی برای این منظور فراهم گردد.

توکلی افزود: داو‌طلبانی که برای پذیرش در دوره‌های مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از امروز 19 شهریور ماه 96 لغایت‌ چهارشنبه‌ 22 شهریور ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنما و اطلاعیه‌ مورخ 19 مرداد 96 و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت ثبت‌نام به صورت الکترونیکی بوده لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 200 هزار ریال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بدیهی‌ است مهلت تعیین شده به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

 

انتهای پیام/

مهلت مجدد ثبت‌نام کاردانی فنی علمی کاربردی از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار