رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان؛

عشقی فینالیست شد/ زارع و هاشمی در دیدار رده بندی

مهدی عشقی به دیدار فینال و میثم زارع و مهدی هاشمی به رقابت رده بندی مسابقات پنج وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در یونان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان، از ظهر امروز شنبه (به وقت ایران) در شهر آتن پایتخت کشور یونان در حال برگزاری است.
بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات روز نخست به شرح زیر است:
در وزن 46 کیلوگرم سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سوتا اوگاوا از ژاپن با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل ادلان عسکراف از قزاقستان با نتیجه 9 بر 9 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، جعفریان از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 54 کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست با نتیجه 8 بر 4 روبرت هوارد از آمریکا را مغلوب کرد و در دور دوم مقابل دمیربیک مقصوداف از تاجیکستان با نتیجه 9 بر 7 به پیروزی رسید. عشقی در دور سوم با نتیجه 10 بر 4 و ضربه فنی از سد ولادیسلاو اوستاپنکو از اوکراین گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی امشب برای حضور در دیدار فینال روبرتو بلانکو از مکزیک را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. حریف عشقی در دیدار پایانی کاناتا یاماگوچی از کشور ژاپن است.
در وزن 63 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نتیجه 4 بر 4 مغلوب بیامبادورج انخبایار از مغولستان شد و با توجه به شکست این حریف در مراحل بعدی، مقصودی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 76 کیلوگرم میثم زارع در دور نخست با نتیجه 2 بر یک یامادا از ژاپن را از پیش رو برداشت وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل بنجامین گریل از اتریش به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 3 از سد پراوین مالیک از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. زارع امشب در مرحله نیمه مقابل آرون بروکس از آمریکا با نتیجه 12 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 100 کیلوگرم سید مهدی هاشمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی احمد خلیل از کشور مصر را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر آکاش آنتیل از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هاشمی امشب برای حضور در دیدار فینال مقابل اسماعیل بک نیروف از روسیه قرار گرفت اما با نتیجه 5 بر 3 مغلوب این کشتی گیر شد و به دیدار رده بندی رفت.
بر اساس مقررات برگزاری این مسابقات، نفرات راه یافته به دیدار رده بندی، فینال و شانس مجدد صبح فردا مجددا وزن کشی خواهند کرد و مسابقات شانس مجدد نیز برگزار می شود تا فردا شب با برگزاری رقابت های رده بندی و فینال نفرات برتر پنج وزن دوم مشخص شوند.
انتهای پیام/

یک مدال طلا و 2 برنز در انتظار آزادکاران نوجوان ایران در 5 وزن دوم رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار