کنگره آمریکا برای افزایش فشار بر کره شمالی ‌جلسه استماع برگزار می‌کند

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد جلسه استماعی را با عنوان «تحریم ها، دیپلماسی و اطلاعات: اعمال فشار بر کره شمالی» برگزار می‌کند.

کنگره آمریکا برای افزایش فشار بر کره شمالی ‌جلسه استماع برگزار می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد به زودی جلسه استماعی را با موضوع اعمال فشار به کره شمالی برگزار می کند. 
 
طبق گزارش این روزنامه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در تاریخ 12 سپتامبر (سه شنبه 21 شهریور) جلسه استماعی با عنوان «تحریم ها، دیپلماسی و اطلاعات: اعمال فشار بر کره شمالی» برگزار می کند. 
 
در توضیح این جلسه استماع به قلم «اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا آمده است: «آزمایش هسته ای که کره شمالی هفته گذشته انجام داد، قوی ترین نمونه از چنین آزمایش هایی تا به امروز بود و این در حالیست که توانمندی های موشکی بالستیک این کشور نیز همچنان رو به توسعه است. تحریم ها، دیپلماسی و اطلاعات، باید برای پرداختن به این تهدید مستقیم برای آمریکا و متحدان ما، به کار گرفته شود. خوشبختانه کنگره ابزارهای لازم برای قطع مسیر تامین مالی برنامه های تسلیحاتی غیرقانونی کیم جونگ اون و نهایتا تغییر کره شمالی از درون، را در اختیار دولت قرار داده است. ما با این جلسه استماع، گام های بیشتر برای اعمال حداکثر فشار بر کره شمالی را ارزیابی می کنیم.» 
 
این جلسه استماع ساعت 10 صبح به وقت محلی و (6:30 عصر به وقت تهران) برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
 

جلسه استماع کنگره آمریکا با هدف افزایش فشار بر کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار