نتایج آزمون‌های کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی اعلام شد

نتایج آزمون های کتبی سی و یکمین دوره دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی پزشکی اعلام شد و افراد دارای حد نصاب به مرحله مصاحبه معرفی شدند.

نتایج آزمون‌های کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی اعلام شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ۹۶ برگزار شد و کلید اولیه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج آزمون های کتبی اعلام شده است و داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کرده اند می توانند بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده و رشته تخصصی و فوق تخصصی در مرحله مصاحبه که به صورت آسکی پیشرفته برگزار می شود، شرکت کنند.

در شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی سه هزار و ۶۰۰ نفر در ۲۷ رشته تخصصی و در سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی  ۴۲۰ نفر در ۲۵ رشته فوق تخصصی شرکت کرده اند.

گفتنی است؛ محل برگزاری آزمون شفاهی شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و یکمین دوره دانشنامه فوق تخصصی ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در روزهای شنبه ۱۸ شهریور، یکشنبه ۱۹ شهریور، دوشنبه ۲۰ شهریور و سه شنبه ۲۱ شهریور به صورت PMP و OSCE و سایر روش های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، نتایج نهایی در ۱۹ مهرماه و پس از رسیدگی به اعتراض های آزمون های شفاهی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اعلام نتایج آزمون های کتبی دانشنامه پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير
۰۸:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
لطف ميكنيد زمان اعلام نتايج اوليه شفاهي رو اعلام بفرماييد درسايت ها همش اعلام نهايي نتايج رو ميزنن ولي نتيجه اوليه زودتر اعلام ميشه
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۰:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
سلام. از عجایب ازمون دانشنامه تخصصی امسال این است که بدون اعلام کلید نهایی سوالات کتبی , نتایج ازمون کتبی اعلام گردید و این نشان دهنده این است که به اعتراضات رسیدگی نشده است. متاسفانه ازمون دانشنامه یکی از بدترین و بی برنامه ترین ازمون های فعلی است که ظاهرا هیچکس هم قصد سر و سامان دادن به آن را ندارد. می بایست سازمانهای بازرسی مربوطه در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی نمایند چرا که حق تعداد زیادی از داوطلبان در این خصوص ضایع گردیده است.
لطفا رسیدگی شود تا احقاق حق و یا شفاف سازی برای داوطلبان.
آخرین اخبار