پیش بینی‌افزایش 25 درصدی "ترافیک" شهر کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از پیش‌بینی افزایش 25 درصدی ترافیک با شروع خرید مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از پیش‌بینی افزایش 25 درصدی ترافیک خیابان‌های مرکزی و برخی شهرک‌های شهر کرمانشاه با شروع خرید مدارس خبر داد.
سرهنگ فضل الله شیری در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه با اشاره به شروع خرید مدارس، گفت: به طور معمول از 15 شهریورماه با اوج گرفتن خریدها شاهد افزایش 20 تا 25 درصدی ترافیک خیابان‌های مرکزی شهر هستیم.
وی افزود: این افزایش ترافیک علاوه بر خیابان های مرکزی، در بازار برخی شهرک‌ها از جمله شهرک مسکن و الهیه نیز قابل مشاهده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نیروهای پلیس راهور در مناطق پرترافیک شهر، گفت: از 15 شهریورماه طرح زوج و فرد در بافت مرکزی شهر آغاز شده که این امر تاثیر زیادی در روانی ترافیک خواهد داشت.
وی افزود: همچنین از 15 شهریورماه برخورد با تخلفات ساکن از جمله توقف دوبله، پارک زیر تابلو توقف ممنوع و سد معبر تشدید شده است.
شیری تاکید کرد: با توجه به افزایش بار ترافیکی در خیابان‌های مرکز شهر جهت رفاه حال شهروندان برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی در محدوده این خیابان‌ها  تشدید می‌شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: جهت تسهیل ترافیک همچنین از 15 شهریورماه تا 15 مهرماه با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه انجام هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در محدوده خیابان‌های پرترافیک شهر ممنوع است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از همشهریان کرمانشاهی خواست تا حتی المقدور از بازارهای محلی در شهرک محل سکونت خود خرید مدارس را انجام داده و در صورت مراجعه به مرکز شهر حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/پ

پیش بینی ترافیک شهر کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.