پایان پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز

پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛برای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی سقر، 12 اثر برتر از بین 24 اثرانتخاب ودر بخش مسابقه به اجرا در آمد.

 با رای هیات داوران، در بخش چهره‌پردازی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به خانم لیلا عزیزپور برای چهره‌پردازی نمایش "در بازی آخر راهی نیست" رسید.

 در بخش برشور ضمن تقدیر از طراح بروشور آفیش نمایش "در بازی آخر راهی برای نیست" لوح تقدیر و جایزه نقدی خود به مبلغ یک میلیون ریال به طراح بروشور نمایش "پینت هاوس"، آقای سارو کریمی تقدیم شد.

در بخش طراحی لباس هم هیئت داوران ضمن تقدیر از طراح لباس نمایش "یک اتفاق ساده" لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال را به امید مصطفایی طراح نمایش "در بازی آخر راهی برای خروج نیست" اهدا کرد.

 در بخش بازیگری زن هم، نازیلا امینی را برای اجرای موفق در نمایش "پنت هاوس" به عنوان بازیگر اول زن معرفی و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به وی اهداشد.

همچنین رتبه اول بازیگری مرد نیز به وریا شاکری برای اجای خوب در نمایش "پنت هاوس" شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال اهدا شد.

امید مصطفایی رتبه اول کارگردانی را برای نمایش "در بازی آخر راهی برای خروج نیست" شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال کسب کرد.

انتهای پیام/ م ح

پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز با حضور گروه‌های نمایشی از سقز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.