انتقاد امام جمعه موقت کلاردشت از سکوت جوامع بین المللی

امام جمعه موقت کلاردشت از سکوت جوامع بین المللی درباره جنایت و کشتار مسلمانان میانمار انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت السلام توکلی امام جمعه موقت کلاردشت با اشاره  به جنایات اخیر استکبار و کشتن مردم مظلوم میانمار گفت : آنهایی که از حیوانات حمایت می کنند و دم از حقوق بشر می زنند چرا سکوت کردند چرا از حق مظلوم و مردم بی دفاع میانمار دفاع نمی کنند.

وی با محکوم کردن جنایات کشتار مسلمانان درمیانمار، افزود: شورای امنیت حقوق بشر و  سازمان ملل در برابر کشتار مسلمانان این کشور خاموش و نظاره‌ گر هستند و هیچکس حامی و پناهگاه این مسلمانان نیست و تنها با وحدت ویکپارچگی جهان اسلام می توان سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری را از خواب غفلت بیدار کرد.

امام جمعه موقت کلاردشت گفت: ما با سر دادن ندای الله واکبر ، مرگ بر امریکا ،مرگ بر اسرائیل جنایاتشان را محکم می کنیم.

حجت السلام توکلی ولایت را  ستون محکم انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولی فقیه همواره حافظ میهن اسلامی در مقابل بدخواهان بوده و با رهنمودهای خود کشور را از گزند اجانب مصون داشته اند.

وی به سالگرد ۱۷ شهریور ۵۷ و شهادت مردم در تهران به دست عمال رژیم شاه اشاره کرد و افزود: فاجعه ۱۷ شهریور  شکست رژیم پهلوی و حامیانش را ایجاد کرد و  آمریکا در مقابل اراده  مردم متقی و خداجوی ایران اسلامی به زانو در آمد.

انتهای پیام/آ

 محکوم کردن جنایات کشتار مسلمانان درمیانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار