عیادت سرپرست حجاج ایرانی از روحانی مجروح در مکه مکرمه

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز (جمعه) از حجت الاسلام اسماعیلی، روحانی کاروان اصفهان که در حمله عوامل ناشناس درمکه مکرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.

به گزارش  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز (جمعه) از حجت الاسلام اسماعیلی، روحانی کاروان اصفهان که در حمله عوامل ناشناس درمکه مکرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر دراین عیادت، در جریان روند درمان حجت الاسلام حسین اسماعیلی قرار گرفت و برای سلامتی و بهبود ایشان دعا کرد.

 عبدالله عقیل رئیس بیمارستان که حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را همراهی می کرد با ارائه گزارشی از روند معالجات انجام شده برای حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: وضعیت عمومی او خوب است و هیچگونه خطری او را تهدید نمی کند.

عیادت سرپرست حجاج ایرانی از روحانی مجروح در مکه مکرمه

 ساجد، پزشک معالج حجت الاسلام اسماعیلی نیز در پاسخ به سوال نماینده ولی فقیه در خصوص میزان جراحات وارده به او اظهار داشت: به هیچیک از اعضای بدن او آسیب جدی وارد نشده ونامبرده در چند روز آینده می تواند از بیمارستان مرخص شود.

حجت الاسلام حسین اسماعیلی  درگفتگو با سرپرست حجاج ایرانی با تشریح نحوه حمله عوامل تکفیری به او  هنگام تردد به هتل محل اقامت خود، گفت: ضارب پس از مجروح کردن من از محل حادثه گریخت، من با تمام تلاش خود را به هتل رسانده و از آنجا به بیمارستان منتقل شدم.

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت دراین عیادت از تلاش مدیر و کادر پزشکی بیمارستان  که با رسیدگی و اقدامات پزشکی سریع و مناسب زمینه بهبود حجت الاسلام اسماعیلی را فراهم کردند، تقدیر کرد.

عیادت سرپرست حجاج ایرانی از روحانی مجروح در مکه مکرمه

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) خطاب به مدیر بیمارستان گفت: خدمت به میهمانان خانه خدا ارزش بسیار بالایی دارد و افرادی که در خدمت ضیوف الرحمان هستند اجرشان بیشتر است.

مدیر بیمارستان نیزبرهماهنگی میان این مرکز درمانی و هیئت پزشکی حج و زیارت کشورمان در ارائه خدمات پزشکی به زائران ایرانی که به این بیمارستان منتقل می شوند، تاکید کرد.

لازم به ذکر است؛ عوامل ناشناس غروب چهارشنبه (15 شهریور) به حجت الاسلام والمسلین حسین اسماعیلی روحانی کاروان شماره 13005 اصفهان که درحال تردد به سمت هتل محل اقامت خود بود حمله ور شده و پس از مجروح کردن او با استفاده از موتور سیکلت از محل حادثه گریختند.

عیادت سرپرست حجاج ایرانی از روحانی مجروح در مکه مکرمه

انتهای پیام/

حال عمومی روحانی کاروان ایرانی در مکه مکرمه خوب است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار