قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

آخرین وضعیت دانش آموزان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس

آخرین وضعیت دانش‌آموزان هرمزگانی در بیمارستان‌های شیراز تشریح شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالخالق کشاورزی قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشریح آخرین وضعیت درمان دانش‌آموزان حادثه دیده هرمزگانی گفت: در حال حاضر ۸ نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس داراب در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند.

وی افزود: از هشت مصدوم منتقل شده به شیراز، 6 نفر در بیمارستان شهید رجایی و 2 نفر در بیمارستان نمازی بستری هستند که به زودی تعدادی از این دانش‌آموزان از بیمارستان مرخص می‌شوند.

کشاورزی ادامه داد: صدیقه صادقی به دلیل شکستگی تحت درمان قرار گرفته و در بخش ارتوپدی آسیب شکستگی بستری است و احتمال دارد در روزهای آینده ترخیص شود.

وی اظهار داشت: زینب شعبانی نیز در بخش ساب آی‌سی‌یوی بیمارستان نمازی بستری است که برای فیکس کردن مهره‌های کمر بر روی وی عمل جراحی انجام شده و این مصدوم به عمل جراحی دیگری نیز در ناحیه صورت نیاز دارد.

کشاورزی بیان کرد: سارا خادمی، معصومه کرچی‌زاده، محدثه شبرا، محدثه ذاکری، فائزه ذاکری و آرزو دیدار هم در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: از 34 دانش‌آموزی که به مراکز درمانی استان فارس منتقل شدند، تاکنون مورد فوتی وجود نداشته و تلاش همکاران در بیمارستان‌های شهید رجایی، نمازی و امام حسن مجتبی (ع)داراب ستودنی است.

وی گفت: عمل‌ها در تمام مصدومان به نحو مناسب و طبق برنامه پیش می‌رود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم تعدادی از این مصدومان را ترخیص کنیم.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: ارائه خدمات برای مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مانند سایر بیماران حوادث ترافیکی به صورت رایگان است.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات درمانی رایگان به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار