مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

دختران علوم پزشکی شیراز، قهرمان سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در رقابت های ورزشی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر صفر پور مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این رقابت ها که به میزبانی شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری برگزار شد، کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اختلاف امتیاز زیاد با سایر تیم های حاضر در این مسابقات به مقام قهرمانی رسید.

وی افزود: در این رقابت ها کاروان حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز با کسب 158 امتیاز در صدر جدول رقابت ها ایستاد و با اختلاف حدود 60 امتیاز، بالاتر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ایران و شهید بهشتی قرار گرفت.

صفر پور ادامه داد: در این مسابقات، دانشجویان شیراز در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی، دو و میدانی، شطرنج، شنا، کاراته، بسکتبال، فوتسال و والیبال شرکت داشتند.

سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از هفته گذشته در استان چهار محال و بختیاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد آغاز شد و آخرین مسابقات باقی مانده از این تورنمنت امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

این رقابت ها به صورت یک سال در میان، با حضور دختران و پسران دانشجو برگزار می شود که دختران قهرمان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امسال برای چهارمین سال متوالی در گروه دختران، موفق به کسب این عنوان شدند.
انتهای پیام/ر

قهرمانی علوم پزشکی شیراز در رقابت های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار