برانکو: استحقاق برد برابر گسترش فولاد را داشتیم/ طارمی نیاز به کار بیشتری دارد + فیلم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم استحقاق برد برابر گسترش فولاد را داشتند و پیروزی با ارزشی کسب کردیم.

برانکو: استحقاق برد برابر گسترش فولاد را داشتیم/ طارمی نیاز به کار بیشتری داردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برانکو درباره برد برابر گسترش فولاد اظهار کرد: در آستانه عید بزرگ غدیر خم از برد شیرینی که بدست آوردیم راضی هستم. بازیکنانم استحقاق این برد را داشتند. این بازی حساس بود چرا که بعد از بازی تیم ملی بود و همیشه ملی پوشان  نمی توانند خوب بازی کنند.

 او ادامه داد: ذهن بازیکنان قبل از این بازی درگیر دیدار با الاهلی  بود. سزاوار این برد بودیم. بازی را در اختیار داشتیم و نیمه اول هم شانس گلزنی داشتیم اما توانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم از قدرت خود استفاده کرده و گل زدیم. به هر حال استحقاق این برد را داشتیم. 

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: ما می دانیم گسترش مشکل دارد اما مطمئن هستم با حضور بوناچیچ جایگاه گسترش فولاد بهتر می شود. بازیکنان جدید این تیم هنوز به هماهنگی نرسیدند.

برانکو بیان کرد: البته این بازی برای ما مفید بود، چون به نوعی آن را آمادگی برای بازی با الاهلی می‌دانیم. به همین دلیل در شروع بازی فقط از امیری و بیرانوند که ملی‌پوش هستند، استفاده کردیم.

 طارمی نیاز به کار بیشتری دارد

وی درباره  شرایط مهدی طارمی افزود: طارمی بازیکن ملی‌پوش و آقای گل ماست. او در تمرینات بدنسازی به دنبال انتخاب تیم جدید بود، به طور حتم به کار بیشتری نیاز دارد، اما امید داریم که روز به روز بهتر و بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بدون طارمی به مشکل می خورد، بیان کرد: پیش از بازی به طارمی گفته بودم که پیش‌بینی کرده‌ام 20 تا 25 دقیقه به او بازی بدهم. نگاه‌مان هم این بود که با ورود طارمی روند بازی تغییر کرده و بهتر شود. طبیعی بود وقتی منشا و علیپور هم در ترکیب بودند، برای این بود که نبود طارمی در برخی بازی‌ها چندان برای ما سخت نباشد. همان‌طور که قبلاً هم گفتم طارمی در دو فصل اخیر بهترین بازیکن تیم ما و لیگ بوده و آقای گل هم شده است.

او ادامه داد: باید این را قبول داشته باشید که در این فصل با آمدن منشا، مصلح، نعمتی و خلیل‌زاده نیمکت ما تقویت شده که این مسئله مهمی است. به‌هرحال دست ما آنقدر باز است که برای هر تعویضی می‌توانیم اقدام کرده و ضعف‌مان را به حداقل برسانیم. اگر بخواهیم واقعیت را در نظر بگیریم، نیمار از بارسلونا رفته و این تیم مثل گذشته بازی نمی‌کند. بهترین بازیکن همیشه بهترین بازیکن است. طبیعی است منشا بازیکن جدید ما محسوب می‌شود و نیاز به زمان دارد تا هماهنگ‌تر شده، دیدگاه ما را بیشتر متوجه شود و به آمادگی برسد. او امروز هم دو موقعیت خوب گلزنی هم داشت.

 باقری مستحق اخراج نبود 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل اخراج کریم باقری گفت: به این دلیل که به کمک داور اول بازی اعتراض کرد که چرا موقع خطا روی فرشاد احمدزاده پرچم نزد و خطایی اعلام نشد. به نظرم او استحقاق اخراج شدن را نداشت. به‌هر حال بازی فوتبال است و همه هیجان زده شده و تحت تأثیر بازی قرار می‌گیریم.

 برانکو در مورد روند جوان‌گریی در تیمش و اینکه آیا این روند بازهم ادامه دارد یا نه، خاطر نشان کرد: همه اینها بستگی به موقعیت‌های موجود دارد. اینجا پرسپولیس است و باید بهترین بازیکنان شانس بازی کردن پیدا کنند. آن صحبتی هم که در خصوص منشا و نعمتی کردم، در اینجا صدق می‌کنند. آنها در تیمی هستند که شکل گرفته و قهرمان شده است و شاید راحت نباشد که سریع با تیم هماهنگ شوند، اما مهم این است که وقتی آنها را تعویض می‌کنیم در روند بازی تغییر مثبت ایجاد کنند.

نشست خبری برانکو بعد از بازی گسترش فولاد + فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار