تعطیلی عملیات آسفالت و کارگاهی در محورهای ییلاقی جیرفت

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان از تعطیلی کارگاه های راهداری روکش آسفالت و قیر پاشی در مناطق ییلاقی و محورهای اصلی پر تردد شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به حجم تردد خودروها در تعطیلات پایان هفته و عید غدیر به جهت روانی ترافیک و جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی کارگاه های روکش آسفالت و قیر پاشی در مناطق کوهستانی جیرفت تا پایان تعطیلات تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه از چند روز قبل کار عملیات رو کش آسفالت سطحی در محور جیرفت - بلوک در حال انجام است از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست با توجه به عملیات راهداری در این مسیر با رعایت جوانب احتیاط تردد نمایند و با راهداران همکاری کنند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان همچنین از اجرای عملیات راهداری قیر پاشی در محور حسین آباد - ذین آباد به سمت پل بهادر آباد خبر داد وگفت:رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند با احتیاط رانندگی کنند و از سرعت غیر مجاز خود داری کنند.

وی همچنین از اجرای فعالیت راهداری در محور رمشک در شهرستان قلعه گنج هم خبر داد وگفت: در این محور هم عملیات راهداری قیر پاشی محور در دست اجرا است که رانندگان بایستی با جوانب احتیاط عبور نمایند.

انتهای پیام/ی

عملیات آسفالت و کارگاهی در محورهای ییلاقی جیرفت تعطیل شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.