پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته تعاون

استاندار کرمان طی پیامی به مناسبت هفته تعاون، تاکید کرد: تعاونگران این سرزمین باید با باور به نقش و جایگاه خود و بر مبنای اعتقاد قلبی در مسیر ادای دیانت و امانت داری گام بردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی طی پیامی به مناسبت هفته تعاون، افزود: تعاونگران این سرزمین باید با باور به نقش و جایگاه خود و بر مبنای اعتقاد قلبی به «طَلَبُ التَّعاوُنِ عَلی إقامَةِ الحَقِّ دِیانَةٌ و أمانَةٌ» در مسیر ادای دیانت و امانت داری گام برداشته و امید را در شریان های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این مرز پرگهر جریان دهند.
متن پیام بدین شرح می باشد:

تلاش جهادگونه در مسیر رسیدن به عدالت اقتصادی و توسعه متوازن اصلی اساسی است که دستیابی به آن با نقش آفرینی حقیقی تعاونی ها در کنار بخش های دولتی و خصوصی تسهیل می شود و راه را برای موفقیت در سایر حوزه ها نیز باز می کند.
باور جایگاه و نقش واقعی تعاونی ها در توسعه اقتصادی، با ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی، ضمن کاستن از حجم بالای مسئولیت های دولت و تحقق اصل 44 قانون اساسی ، زمینه ورود نخبگان، صاحب نظران و متخصصان جدید به عرصه اقتصاد و توسعه اشتغال را فراهم آورده و همجواری تجربه، تخصص و جوانگرایی در این حوزه موفقیت های بزرگی را رقم می زند.
تعاونگران این سرزمین نیز باید با باور به نقش و جایگاه خود و برمبنای اعتقاد قلبی به «طَلَبُ التَّعاوُنِ عَلی إقامَةِ الحَقِّ دِیانَةٌ و أمانَةٌ» در مسیر ادای دیانت و امانت داری گام برداشته و امید را در شریان های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این مرز پرگهر جریان دهند.
تعاونی ها و فعالان این حوزه با نقش آفرینی در تولید، جذب سرمایه‌ گذاری و اشتغال می توانند جهاد اقتصادی را به بهترین شکل اجرا کرده و در آینده نیز با همبستگی و تعامل بیشتر با یکدیگر، بهتر و سربلندتر در این حوزه نقش آفرینی کنند و بی شک تلاش جهادگران این عرصه اقدامی شایسته ستایش و تقدیر خواهد بود.
در فرصت ارزشمند هفته تعاون (13 – 19 شهریورماه)، قدردان تلاش های تمامی دست اندرکاران عرصه تعاونی در کشور و استان کرمان بوده و توفیقات روز افزون و تلاش بیشتر این بزرگواران در عرصه سازندگی کشور و خدمت به مردم انقلابی، ولایت مدار و قدرشناس ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

تبریک  هفته تعاون به تعاونگران کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار