آل‌پاچینو دهه 70 میلادی را ببینید + تصویر

تصاویر جدیدی از دهه 70 آل پاچینو در فضای مجازی منتشر شده است که با طراحی بسیار زیبایی گرفته شده است.

آل‌پاچینو دهه 70 میلادی را ببینید + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آل پاچینو یکی از معروف ترین بازیگران سینمای هالیوود است که افتخارات بسیاری در حوزه سینما کسب کرده است. او در تاریخ 25 آوریل سال 1940 در شهر منهتن ایالت نیویورک به دنیا آمد.

آل پاچینو در مجموع 56 فیلم در کارنامه بازیگری خود دارد، وی برای این 56 فیلم 43 جایزه مختلف از جشنواره های گوناگون دریافت کرده است. اما مهمترین موفقیت او کسب جایزه اسکار برای بازی فیلم «Scent of a Woman» در سال 1993 است.

این بازیگر مطرح هالیوود همچین ایفای نقش در دو فیلم بسیار بزرگ هالیوود یعنی «The Godfather» محصول سال 1972 و «The Godfather: Part II» محصول سال 1974 را نیز در کارنامه دارد و همچنین برای این دو فیلم کاندید دریافت جایزه اسکار نیز شد؛ اما موفق به دریافت آنها نشد.

آل پاچینو همکاری با کارگردانان بزرگی مانند مارتین اسکورسزی، کریستوفر نولان و فرانسیس فورد کاپولا را نیز تجربه کرده است. او همچنین کار کارگردانی نیز انجام داده است و 4 فیلم ساخته است که البته موفقیت چندانی کسب نکردند.

گفتنی است که اخیرا دو تصویر فوتوشوت جدید از سال 1977 آل پاچینو منتشر شده است که توسط «اوا سرنی» گرفته شده است. در ادامه این دو تصویر را مشاهده می‌کنید :

 آل‌پاچینو دهه 70 میلادی را ببینید + تصویر

آل‌پاچینو دهه 70 میلادی را ببینید + تصویر

 

انتهای پیام/

تصاویری  از آل پاچینو در سال 1977 

برچسب ها: عکس ، قدیمی ، آل پاچینو ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار