اولین سالگرد دو شهید مدافع حرم در کرمانشاه برگزار شد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا در فرهنگ سیاسی دنیا اثر گذاشتند و کتاب‌های علوم سیاسی و علوم نظامی دنیا را عوض کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت الله محمود محمدی‌عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در مراسم اولین سالگرد شهادت شهیدان اکبر نظری و حسین علیخانی دو شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، با اشاره به نقش مهم شهدا در امنیت و آرامش کشور،بیان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند، آرامش و امنیت کنونی در کشور حاکم نبود.
وی با تاکید بر اینکه شهدا معادلات جهانی را بر هم زدند، بیان کرد: امروز وقتی در دانشگاه های بزرگ دنیا از مولفه های قدرت سخن می گویند، حتی اساتیدی هم که هیچ اعتقادی به وجود خداوند ندارند مجبورند در تدریس خود از عامل خدایی به عنوان یکی از مولفه های قدرت یاد کنند.

 محمدی عراقی بیان کرد: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرت های جهانی پیش بینی می کردند که جریان انقلاب ما دو، سه ماه بیشتر دوام نمی‌آورد و لذا عامل خدایی چه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از گذشته چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تبریک عید ولایت غدیر خم، کلمه ولایت را دارای بار ارزشی بالا عنوان کرد و افزود: تاکنون آنطور که باید به عمق این کلمه توجه نکرده‌ایم غدیر شیعه و سنی ندارد و به همه مسلمانان تعلق دارد .

 

انتهای پیام/ز

غدیر شیعه و سنی ندارد و به همه مسلمانان تعلق دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار