جشن عاطفه ها در دو مرحله در استان برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه،از برگزاری مرحله اول جشن عاطفه ها در یک هزار و ۵۰۰ پایگاه کمیته امداد استان و طی ۲۳ و ۲۴ شهریور امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  با بیان اینکه هزینه رفع فقر در استان کرمانشاه بسیار بالاتر از رقم کمک های مردمی است گفت: این نهاد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در استان برای رفع فقر در سرفصل های کمک به ازدواج جوانان، تامین کمک معیشت، کمک هزینه تحصیلی و درمان مددجویان هزینه می کند این درحالی است که میزان کمک های مردمی ماهیانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه جشن ملی عاطفه ها یکی از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که هرساله در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می شود، گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ دانش آموز و دو هزار و ۱۰۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه برای آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۷ چشم به راه کمک های این نهاد و مردم خیر هستند.

خدرویسی با یادآوری اینکه جشن عاطفه های امسال همچون سال گذشته در دو مرحله برگزار خواهد شد، افزود: مرحله اول این جشن در روز پنجشنبه ۲۳ شهریور با استقرار بیش از یک هزار و ۵۰۰ پایگاه در مساجد، روستاها، مراکز نیکوکاری، میادین و معابر شهری و در روز جمعه ۲۴ شهریور در مصلاهای نماز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری جشن عاطفه ها در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.