لرستان؛

جشنواره های تئاتر استانی فرصتی برای شناخت نسل نو

عضو هیات داوران بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر لرستان گفت :جشنواره های تئاتر استانی فرصتی را پیش می آورد که می توان از آن رهگذر ،نسل نو و تازه ای را شناسایی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید اسدی ضمن ابراز خرسندی از حضور درلرستان گفت :تئاتر لرستان از شناسنامه ای غنی برخوردار است و در دوره های اخیر جشنواره ی فجر توانسته با حضور پر رنگ و موثر ، جوایز مختلفی را کسب کرده و توانسته خود را بیش از پیش به جامعه ی تئاتر کشور معرفی کند.

دبیر اسبق جشنواره ی تئاتر فجر افزود :رویکرد جدید جشنواره های تئاتر استانی که گروه های شرکت کننده را ملزم به اجرای عموم نمایش های خود قبل از حضور در جشنواره ها می کند ،توانسته حضور مردم در جشنواره ها را نیز تقویت کرده و فضای حاکم بر اینگونه رویداد ها را مردمی تر و جامعه پسند تر کند .

این استاد دانشگاه و مدرس تئاتر تصریح کرد :جشنواره های تئاتر علاوه بر ایجاد فضای گفتگو و تعامل ، فرصتی برای شناسایی نسل جدید و بهره گیری ایشان از تجارب پیشکسوتان تئاتر است که می تواند به پویایی این هنر کمک شایانی داشته باشد .

عضو هیات داوران بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان در پایان خاطر نشان ساخت :مرکز زدایی در جشنواره های تئاتر استانی و برگزار این رویداد در شهرستان های دیگر استان ،امکان بهره گیری بیشتر مردم از یک رویداد تخصصی هنری را فراهم می کند که این موضوع در استان لرستان رخ داده و نشان دهنده ی نگاه درست مدیران و مجریان بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان است.

انتهای پیام/م

فرصتی برای شناخت نسل نو با جشنواره های تئاتر استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار