پیام تبریک عیدغدیر ؛

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان عید غدیر را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و به ویژه مردم این استان تبریک گفتند.

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان عید غدیر را تبریک گفتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  در پیام آیت الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط هاشمی آمده است: رخداد غدیر در ذی الحجه سال دهم هجری، تنها یک حادثه تاریخی نیست؛ غدیر، تنها نام یک سرزمین نیست، یک تفکر است؛ نشانه ای است از تداوم خط نبوت؛ چشمه ای است که تا پایان هستی می جوشد؛ غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت و سبب خشنودی خداست؛ روز بزرگ، روز گشایش و روز تکامل است؛ غدیر، نه تاریخ است، نه جغرافیا و نه روایت، بلکه ولایت است؛ پیشوند غدیر، رسالت است و پسوند آن، ولایت و امامت...

در این پیام آمده است: زمانی که دستان مولا علی(ع) در دست حجت خاتم محمد رسول‌ الله (ص) بود که فرمود: ای خلق آگاه باشید که پروردگار چنین فرمود: «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا»، انتخاب علی(ع) را کمال دین و اتمام نعمت‌ها دانست پس ای تمام خلق بشر بدانید «من کنت مولاه فهذا علی مولاه».

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این عید بزرگ امامت و ولایت نشانی است برای یافتن راه و گم نکردن مسیر زندگی معنوی و سمت و سوی تقویت اسلام.

آیت الله سلیمانی و علی اوسط هاشمی عید اکمال دین، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و ملت عزیز ایران اسلامی بویژه مردم شریف و ولایت مدار سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت گفتند.

انتهای پیام/ع

پیام تبریک عیدغدیر توسط استاندار و نماینده ولی فقیه دراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار