برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر در نیشابور

بیست و دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر ویژه خانواده کارکنان نیروی زمینی سپاه به میزبانی تیپ ۲۱ زرهی امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی ورزشی فجر شهرستان نیشابور آغاز شد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ حسین سلیمانی فرمانده تیپ ۲۱ رزهی امام رضا (ع) و مسئول برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره فرهنگی، ورزشی در قالب مسابقه و به یادبود شهدای مدافع حرم به ویژه سردار شهید محسن قاجاریان فرمانده شهید تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) برگزار شده است.


سردار پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه این مراسم گفت: نیروی زمینی سپاه همانطور که به تقویت روحی و معنوی کارکنان رسمی و خانواده آن‌ها اهمیت می‌دهد، به آمادگی جسمانی آن‌ها نیز توجه دارد.

وی افزود: نخبه‌یابی یکی از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر است تا بعد از شناسایی بهترین‌ها، برای آن‌ها سرمایه گذاری شود تا بتوان ورزشکارانی با سطح بالایی از آموزش و کسب مهارت‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات ویژه نیرو‌های مسلح که در سطح کشوری در آینده برگزار خواهد شد، داشته باشیم.

در بیست و دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی کوثر که در نیشابور برگزار شد ۹۰۰ نفر از اعضا خانواده نیروی زمینی سپاه در قالب ۳۴ تیم و از ۲۴ استان کشور در ۶ رشته شنا، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، والیبال، تیراندازی بادی به رقابت پرداختند.

برگزیدگان این دوره از مسابقات به رده‌های نزسا برای برگزاری مسابقات معرفی می‌شوند.
 
انتهای پیام//س.ح
 


برگزاری بیست و دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر ویژه خانواده کارکنان نیروی زمینی سپاه در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار