رییس بنیاد مستضعفان کشور:

۴۹ هزار سند به ارزش ۷۷۰۰ میلیارد ریال به مردم اعطا شده است

رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت:در ۴ سال اخیر ۴۹ هزار سند به ارزش ۷۷۰۰ میلیارد ریال به مردم اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم اعطای ۱۴۰۰ مورد از اسناد عرصه شاهین دژ ضمن گرامیداشت عید غدیرخم و ابراز خرسندی از حضور خود در جمع اهالی شاهین دژ گفت: ۱۴۰۰ مورد از اسناد عرصه شاهین دژ را که ۲۶ هکتار و به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال است  امروز به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: در چهارسال اخیر ۴۹ هزار سند به مردم در کل کشور به میزان ۴۹۰۰ هکتار و ارزش ریالی ۷۷۰۰ میلیارد ریال داده شده است.

سعیدی کیا همچنین از احداث یک واحد دامداری پنج هزار راسی در صورت شناسایی ومعرفی زمین ۵۰ هکتاری به همراه آب مورد نیاز از سوی مسئولین شهرستان شاهین دژ  با پرداخت ارزش زمین پیشنهادی خبر داد و گفت: در صورتی که زمین پیشنهادی از سوی مسئولین پیشنهاد گردد ضمن پرداخت ارزش وبهای زمین در زمینه ساخت این واحد دامداری کاملا صنعتی آمادگی خود را اعلام می داریم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با استاندار آذربایجان غربی امضا کرده ایم بنیاد آمادگی دارد تا از طرح‌های توجیهی تایید شده مناطق روستایی با تسهیلات کم بهره حمایت نماید.

وی در خصوص اعطای وام طی دو سال اخیر در کشور گفت: چهارده هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم  پرداخت شده تا با دریافت این تسهیلات بسیاری از امور را در عرصه اقتصاد روستایی به دست بگیرند.


انتهای پیام/م

اهدای اسناد املاک شبه علوی در شاهین‌دژ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.