‌وصال مادر و فرزند پس از ۳۴ سال فراق

‌‌مادر شهید حسن جنگجو پس از سال‌ها تحمل فراق‌ در تبریز، به فرزند شهیدش پیوست.

‌وصال مادر و فرزند پس از ۳۴ سال فراقبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار غلامعسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت ارتحال مادر شهید حسن جنگجو که تنها به فاصله چند ساعت از تشییع فرزندش به دیار باقی شتافت، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام فرمانده سپاه عاشورا بدین شرح است:

هو الباقی
در مکتب زینب (س) مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی، نشان افتخاری بر سینه مادران شهداست. مادرانی که رشادت‌های سالار شهیدان را لالایی فرزندان خود کردند و عشق حسینی را با روح و جان آنان آمیختند تا تصنیف ایثار و شهادت سر دهند و هر زمان که باشد در برابر یزیدیان بیاستند، بی آنکه هراسی از دادن سَر و جان داشته ‌باشند.
در کشاکش دنیایی نامتقارن و در عرصه‌ی تقابل شدید خوبی‌ها و بدی‌ها و در عصر هجوم ناملایمات، این تقدیر الهی است که ملموس و محسوس می‌شود.
تقدیر الهی است که مادری را سی‌وچهار سال چشم انتظار فرزند می‌گذارد و دُرست همان روزی که پیکر فرزند آرام می‌گیرد مادر رنج کشیده و داغ دیده را به سوی خود فرا می‌خواند.
روز انتظار مادر به سر آمد، پس از سی وچهار سال گمنامی اینک دیگر تاب و توانی برای مادر نمانده بود تا به پا خیزد و استخوان‌های بازگشته را به روی دیده بگذارد. اینک مادر شهید دیگری از میان ما رفت اما نام فرزندش بر دلهای ما جاودانه تر شد.

اینجانب؛ آسمانی شدن بانوی ماجده و مومنه "جیران پور علی" مادر بزرگوار شهید "حسن جنگجو" رزمنده دلیر لشکر سرافراز عاشورا که سالها سنبل و نماد شجاعت فرزندان این وطن بوده، را تسلیت عرض نموده و از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر ایشان ادای احترام می‌کنم و از درگاه کردگار علو درجات را برای ایشان مسئلت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت خوش ربوبی گردد.

انتهای پیام/خ

مجاهدت به شکیبایی نشان افتخاری بر سینه مادران شهداست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار