اما و اگر‌های رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان هر‌مزگانی/ از دانشگاه آزاد حقوقی دریافت نمی‌کنم/ هپاتیت C در کمین معتادان تزریقی/اجرای طرح مهارت‌آموزی با همکاری بسیج دانش‌آموزی

اما و اگر‌های رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان هر‌مزگانی/ از دانشگاه آزاد حقوقی دریافت نمی‌کنم/ هپاتیت C در کمین معتادان تزریقی/اجرای طرح مهارت‌آموزی با همکاری بسیج دانش‌آموزیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

اما و اگر‌های پرداخت دیه به دانش‌آموزان هر‌مزگانی

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از پرداخت دیه به دانش‌آموزان هرمز‌گانی پس از سپری شدن روال قانونی خبر داد.

از دانشگاه آزاد حقوقی دریافت نمی‌کنم

رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد گفت: از دانشگاه آزاد حقوقی دریافت نمی‌کنم و حقوق پرداختی مدیران دانشگاه آزاد نسبت به گذشته تعدیل شده است.

گزارش آموزش و پرورش درباره سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی

گروه کارشناسی وزارت آموزش و پرورش که با هدف بررسی سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی ماموریت ویژه یافته بود، گزارش اولیه خود را منتشر کرد.

نتایج آزمون قضاوت شوراهای حل اختلاف 96 اعلام شد

نتایج آزمون قضاوت شوراهای حل اختلاف 96 هم‌اکنون از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

هپاتیت C در کمین معتادان تزریقی

دبیر علمی کنگره هپاتیت تهران گفت: در ایران هپاتیت C و B شیوع بالایی ندارند و امیدواریم که میزان شیوع هپاتیت C را تا سال ۱۴۱۰ به کمتر از ۲ صدم درصد در کشور برسانیم.

سکته مغزی پیامد خطرناک عارضه فیبریلاسیون دهلیزی

متخصص الکتروفیزیولوژی قلب گفت: تشکیل لخته خون در قلب و پرتاب آن به نقاط مختلف عروق بدن، مهمترین نگرانی در مورد بیماری فیبریلاسیون دهلیزی است که می‌تواند منجر به سکته مغزی شود.

اجرای طرح مهارت‌آموزی با همکاری بسیج دانش‌آموزی

معاون علمی بسیج دانش‌آموزی از اجرای طرح مهارت‌آموزی با اولویت‌ مدارس شبانه‌روزی خبر داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار