بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی، بهداشتی و معدنی در کوهبنان

چندین پروژه عمرانی، بهداشتی، رفاهی و معدنی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان در شهرستان کوهبنان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان گفت: بهره‌برداری از پروژه تامین روشنایی ورودی دهستان خرمدشت با بیش از یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 112 میلیون تومان از جمله این طرح‌هاست که زیبایی خاصی به ورودی این دهستان از سمت کوهبنان و استان یزد بخشیده است.


فرماندار کوهبنان تاکید کرد: همچنین پروژه آسفالت خیابان امامزاده زیدبن علی تا ابتدای جاده اصلی فتح‌آباد از دیگر طرح‌هایی است که با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری دهستان خرمدشت اجرا شده است.


مهدلو بیان داشت: از جمله آرزوهای دیرین مردم مناطق شمالی کوهبنان اتصال به شبکه گاز شهری بود که امروز این پروژه عظیم با 27 کیلومتر خط تغذیه لوله فلزی و 50کیلومتر خط لوله پلی‌اتیلن بین روستاهای شهرستان آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: برای اجرای پروژه گازرسانی به دهستان خرمدشت و روستاهای تابعه بیش از 9 میلیارد تومان هزینه شده که در این پروژه 600 علمک نصب خواهد شد و در ادامه کار بیش از 800 مشترک از نعمت گاز شهری بهره‌مند می شوند.


فرماندار کوهبنان با بیان اینکه برای اجرایی شدن این پروژه مهم سه ایستگاه تقلیل فشار در روستاهای فیدکوییه و شکرآباد و یک ایستگاه هم در نزدیکی دهستان خرمدشت احداث شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی و دامن گیر مردم کوهبنان کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی بود که با افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شاهد کاهش مشکلات در عرصه پزشکی هستیم.
مهدلو گفت: امروز شاهد بهره‌برداری و افتتاح بخش دیالیز بیمارستان افضل‌الدین ابوحامد کوهبنانی هستیم که دو دستگاه دیالیز نصب شده و دستگاه ویژه بیماران ایزوله در آینده نصب می شود.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در راستای افزایش تولید و اشتغال جدید معطوف داشتیم که افتتاح کارخانه عیارسازی معدن سرب و روی جور از جمله آنهاست که در حال حاضر 20 نفر را به‌صورت مستقیم مشغول به‌کار کرده است.


فرماندار کوهبنان افتتاح باند دوم بلوار بسیج، بازدید از طرح‌های پرورش بلدرچین، بازدید از پروژه‌های طرح‌های روستایی و غیره را از دیگر برنامه‌های پیش رو عنوان کرد.


انتهای پیام/س

 

چندین پروژه عمرانی، بهداشتی و معدنی در کوهبنان بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.