مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور در خرم‌آباد:

روحانیون در ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه پیش‌قدم باشند

مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور گفت: قشر روحانیت در ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه، اصولی کردن ازدواج و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیت صحیح انسان‌ها پیش‌قدم باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام حسن رقیمی ظهر امروز در کارگاه آموزشی روحانیون مستقر لرستان که در سالن همایش سازمان تبلیغات خرم‌آباد برگزار شد ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: روحانیون مستقر در مناطق محروم متولیان ایتام آل محمد هستند.

وی افزود: مردم مستضعف در مناطق محروم و دورافتاده کسی را ندارند که اسباب معنوی، تربیتی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها باشد که روحانیون در این عرصه تأثیرگذار هستند.

مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باید شناسایی و تا حد معقولی برطرف شود که در این عرصه روحانیون باید ایفای نقش کنند.

وی در ادامه افزود: در اکثر شهرستان‌ها روحانیون با مشاوره‌های خود جلوی طلاق در جامعه را گرفته‌اند، روحانیون با معرفت تقوا و بصیرت وارد جامعه می‌شوند و جامعه را هدایت می‌کنند.

وی گفت: انتظار داریم قشر روحانیت در ترویج و فرهنگ ازدواج در جامعه، اصولی کردن ازدواج و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و تربیت صحیح انسان‌ها پیش‌قدم باشند.

مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور خطاب به روحانیون گفت: این جایگاه خود را با پاکی و خوبی در بین جامعه حفظ کنید، زیرا یک الگوی رفتاری محسوب می‌شوید که نباید بگذاریم این جایگاه خدشه‌دار شود.

رقیمی با تاکید بر اینکه روحانی و روحانیت عزتمند هستند گفت: عمده مشکلات را می‌دانیم و در برطرف کردن و پیگیری آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

سفر مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی کشور به خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.