رئیس دادگستری داراب خبر داد؛

پرداخت دیه جان‌باختگان قبل از صدور حکم

رئیس دادگستری شهرستان داراب از اعلام مبلغ دیه جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی خبر داد.

پرداخت دیه جان‌باختگان قبل از صدور حکمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محسن موسوی رئیس دادگستری داراب از اعلام مبلغ دیه جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی خبر داد و گفت: دیه این افراد قبل از صدور حکم پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به سفر نمایندگان بیمه دانا به شهرستان داراب برای بررسی پرداخت دیه جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی، افزود: دیه جان‌باختگان قبل از صدور حکم پرداخت می‌شود.

موسوی با بیان اینکه تلاش می‌شود که دیه جان‌باختگان و مجروحان حادثه در کمترین زمان ممکن پرداخت شود، ادامه داد: با توجه به وقوع حادثه در ماه حرام میزان دیه ۲۸۰ میلیون است.

رئیس دادگستری داراب با بیان اینکه برای تعیین دیه مصدومان به دادستان شهرستان‌های استان هرمزگان نیابت قضایی داده شده است، بیان کرد: با این اقدام مصدومان نیاز به حضور در شهرستان داراب را ندارند.

وی تصریح کرد: براساس دستور رئیس کل دادگستری فارس شعبه ویژه برای بررسی پرونده واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی تشکیل شده است و تمام مقصران حادثه چه در استان فارس و چه هرمزگان شناسایی می‌شوند و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ر

اعلام دیه جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار