حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به زودی برگزار می‌شود

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: قرار است کنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اواخر شهریورماه برگزار شود.

حبیبینجفقلی حبیبی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری کنگره تشکل متبوعش، اظهار کرد: قرار است کنگره  انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها  اواخر شهریورماه برگزار شود اما این زمان هنوز قطعی نیست.

وی درباره اظهارنظر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر فاصله گرفتن وحانی از جریان اصلاحات، گفت: بنده چنین نظری را قبول ندارم چرا که بنای روحانی استفاده از ظرفیت همه گروه‌ها سیاسی بوده و فاصله‌ای هم میان اصلاح طلبان و دولت ایجاد نشده است.

 عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: آقای روحانی از ابتدا روی کار آمدنش اعلام کرد که دولتی فراجناحی تشکیل می‌دهد اگر به ترکیب کابینه دوازدهم هم دقت کنیم، می‌بینیم که از همه گروه‌ها استفاده شده است.

حبیبی درباره سازوکار اجرایی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، بیان کرد: اصلاحات همواره به سازوکاری مانند شورای عالی سیاستگذاری نیاز دارد در مقطعی فعالیت‌های این شورا برای انتخابات بود و در مقطعی دیگر باید مطالبات مردم را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در مقطع فعلی که انتخابات تمام شده است، پیگیر تحقق وعده‌های داده شده به مردم باشد، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف تشکل‌ها و جمعیت‌ها کمک فکری دادن به دولت‌هاست بنابراین باید شورای عالی سیاستگذاری هم به رئیس‌جمهور در جهت پیشبرد اهدافش کمک کند در این راستا هم برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو با دولت لازم است. 

انتهای پیام/

 

شورای عالی سیاستگذاری تحقق وعده‌های روحانی را پیگیری کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار