معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

اهداء ۱۰۰ متر زمین رایگان به ازای هر مگاوات نیروگاه مولد برق

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از ارائه تسهیلات ویژه به منظور تشویق سرمایه‌گذاران برای ایجاد نیروگاه‌های مولد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران خاکساری معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت دومین نیروگاه برق مولد مقیاس کوچک شهرک صنعتی اقلید گفت: نخستین نیروگاه برق مولد مقیاس کوچک در شهرک صنعتی اقلید با ظرفیت ۶ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: فاز نخست این نیروگاه به ظرفیت ۲ مگاوات تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و اشتغالزایی ۷ نفر را به دنبال دارد.

خاکساری ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در راستای حمایت از احداث نیروگاه‌های مولد برق مقیاس کوچک به ازای هر مگاوات ۱۰۰ متر زمین به صورت رایگان اختصاص می‌دهد.

وی بیان کرد: برای تشویق سرمایه‌گذاران در ایجاد نیروگاه‌های مولد برق بخشی از قیمت زمین نیز تخفیف داده شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار داشت: شهرک صنعتی اقلید با مساحت ۱۰۰ هکتار از شهرک‌های مهم صنعتی شمال در فارس است که دارای تمام امکانات زیربنایی و خدماتی و دارای امکانات زیربنایی مناسب ازجمله برق، آب، گاز، مخابرات و تصفیه‌خانه صنعتی است.

خاکساری تصریح کرد: از ۷۵ قرارداد منعقد شده در این شهرک صنعتی ۲۳ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی حدود ۲۵۰ نفر در مرحله بهره‌برداری و ۱۵ واحد در مرحله ساخت‌وساز است.
انتهای پیام/ر

ساخت دومین نیروگاه برق مولد مقیاس کوچک شهرک صنعتی در اقلید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار