شركت 150 نفر در گردهمايي بازی و ورزش همگانی

گردهمایی بازی و ورزش کودکان با حضور 150 نفر از مدیران مهدهای کودک شهرستان همدان برگزار شد.

شركت 150 نفر در گردهمايي بازی و ورزش همگانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فتحی، رئیس کمیته بازی و ورزش کودکان هیات ورزش‌های همگانی همدان در این گردهمایی گفت: ورزش بهترین بازی به لحاظ شادی و نشاط همراه با آموزش و مهارت برای کودکان است.

وی افزود: امروزه ورزش به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های زندگی روزمره و اصلی‌ترین روش در حفظ سلامتی از اهمیت خاصی در خانواده‌ها به ویژه فرزندان برخوردار است.

فتحی بیان کرد: ورزش همراه با بازی بهترین روش برای تبدیل تمرین‌های بدنی به فعالیت مفرح و پرنشاط است و قطع به یقین با این روش کودکان استقبال لازم را خواهند داشت.

 این متخصص روانشناسی کودکان افزود: اهمیت به بازی‌های ورزشی برای کودکان باید در دستور کار خانواده‌ها قرار گیرد و توجه به پرداختن در چگونگی بالا بردن مهارت‌های حرکتی، یادگیری، توانمندسازی ذهنی کودکان و رشد عصب روان شناختی کودکان و مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی و بالابردن اعتماد به نفس در تربیت کودکان بسیار ضروری است.

داود فتحی اظهار داشت: بدون تردید اهمیت به بازی‌های ورزشی برای کودکان، آمادگی جسمانی آنها را افزایش داده و کسب مهارت و موفقیت اعتماد به نفس شخص را ارتقا می‌بخشد.

 رئیس کمیته بازی و ورزش کودکان هیات ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه بازی‌های ورزشی برای کودکان زمینه یافتن دوستان جدید را مهیا می‌سازد، گفت: این مهم در کشف علایق و شیوه صحیح زندگی به کودکان بسیار تاثیرگذار است و به آنها می‌آموزد که قوانین را رعایت کرده و منصفانه عمل کنند.

انتهای پیام/ ش

گردهمايي بازی و ورزش همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.